mot linkan

Sitter för tillfället på bussen till Linkan. Det där med gratis internet om bord är typiskt trevligt. Det var rätt mycket folk som skulle med bussen i sthlm och jag var lite orolig att jag skulle behöva sitta bredvid någon som luktade svett. Men jag har minsann ett dubbelsäte för mig själv =). Har ca 1,5h kvar tills jag får möte en troligtvis glad person=)
Jag kommer i alla fall bli riktigt glad, det är säkert.

Nu sitter jag mest och tänker på hur hungrig jag är då jag inte ätit sen frukost. I och för sig överlever jag och med tanke på hur mycket mat (onyttig dessutom) och lite motion det blev i Frankrike gör det ju inget om jag bränner lite överskott. Den största irritationen ligger dock nu på nått jävla pucko som pratar i sin mobil och har gjort det de senaste 40 min typ, ashögt om något riktigt oviktigt. Förbannat respektlöst är det!

Nu ska jag fördriva tiden med ett avsnitt One Tree Hill tänke jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0