woke up this morning

Dagen har spenderats åt jobbande med förbredelser inför lägret. Dagarna bara springer iväg. Det är helt galet. Åkte även om tittade på en ny dator med pappa. Hittade en Samsung som det lutar åt nu. Hittade den nu på kvällen billigare och med bättre försäkring på netonnet. Det är nice.

Jag är helt slut nu och ska faktiskt ta och gå å lägga mig nu och läsa lite tror jag. Imorgon kan det hända många saker. Per och Titti ska iväg till Kolmården hade de tänkt, jag funderar lite på att åka med. Dock är det en bit och det är svårt att hinna hela kolmården på en dag typ. Dessutom har man ju vart där, okej det har kommit massa nytt sen jag var där senast. Så det är ingen riktig ursäkt. Jag försöker locka de till Eskilstuna och Parken zoo istället eftersom vi aldrig vart där. Det är närmare och känns mer som en utflykt över en dag. Vi får väl se om jag orkar. Pallar jag inte ska jag ta mig till Careful istället. Annars får det bli på fredag tillsammans med hetspackningen inför lägret.

Jaja nu ska här krypa till sängs så småningom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0