Blandad kompott

Jag har vart nere vid församlingsgården idag för att hjälpa till med packningen för Kilsbergsgården som åkte på sitt läger idag. Kramade om alla och Elsa har lovat att skriva brev och jag ska skriva tillbaka. Det är alltid så mysigt att få brev när man är på läger. Så hon får av mig och jag av henne sen =)

Imorgon ska jag släpa mig till Täby C eller stan för lite shopping. Hade hoppats på att få med mig någon så säg till om ni är sugna!

Annars kan jag inte säga mer än att jag blir sjukt irriterad på rykten. Vet att jag har otroligt fina vänner närmast mig och dom pratar jag med och dom får veta. För så är det, får man inte veta så är det inte meningen att man ska veta än i alla fall. Och undrar man fråga då! För jag är en sådan person att jag vill inte höra att det gått massa rykten om mig, utan prata med mig! Hur jäkla svårt kan det vara att fråga rakt ut. Tack o lov så visar detta vems en riktiga vänner är. Och till er säger jag vara tack ni är helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0