Fattig...are

Nu är jag ännu fattigare än tidigare. I och för sig är min lillebror skyldig mig ca 200 kr och jag har köpt nya hörlurar till min mp3 som jag tänkte kunde bli hans födelsedagspresent till mig, eller i alla fall en del av det. Men det är ändå inte i närheten av vad jag har shoppat upp. Nya pollentabletter bjöd i alla fall min mamma på, det var ju omtänksamt av henne =P

Annars inhandlades en epilator, smärtor here i come och även lena ben. För fasen vad det suger att raka benen var/varannan dag, nu är det slut på det, en dyr men välkommen investering hos mig. Sedan brände jag även ca 650 spänn på underkläder på Lindex som hade fina erbjudande och då är jag sämst på att hålla i pengarna. Även en tröja vart det på gina. Det var nog allt faktiskt. Juste en hållare till min mp3 när jag tränar också, fick den för 30 riksdagler så det räknas knappt.

Nu ska  jag iväg med pappa och köpa nya gummistövlar. Ska försöka få med han att spana på en ny dator till mig samt lite böcker, vi läser i princip samma så om han köper sånna böcker som jag vill läsa så är det awesome. Har redan spanat in 2 =D

Tack och på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0