från sthlm till uppsala till sthlm till linkan

Har under fm vart i stan med sällskap av Lydia för att se genrepet på kortegen. Vart intervjuad av NRK och tv4 =P- Mycket fina hästar i alla fall

Ska snart bege mig mot Uppsala för att träffa Cilla, vilket var typ 1år sen sist. Vet inte vad för fuffens vi ska hitta
på under kvällen men det brukar bli bra oavsett =D

Imorgon ska jag tillbaka till sthlm. kändes så fånigt att åka hem till danderyd när jag ändå är på centralen så jag bokade min biljett till Linkan istället. Så åker dit och stannar till tis fm. Sedan blir det stallet och hästarna tis em och hela onsdag =) Fler fina dagar att se fram emot kort sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0