hem...

Igår tog min lillebror studenten. Det var en upplevelse. Jag fixade med deras flak i sällskap av min kusin och några andra syskon till några i hans klass. De hade såklart inte tänkt på massa saker men det löste sig fint ändå. Utspring kl 14 och det var kaos mycket folk och man såg typ inget. Sedan vart det flakåkning. ungefär asblött och helt indränkt i öl. Efter någon timme vart det dessutom kallt. Duschen hemma var helt klart skön. Mottagningen förflöt fint och så. Drog med brorsan hem till en tjej efter mottagningen och där stannade vi till 3tiden när vi tog taxi hem. Det var en trevlig och rolig dag i alla fall.

Dock kan jag inter säga mer än att jag vill hem, hem som i Linkan. Jag saknar alla där nere och jag känner mig betydligt mer hemma där än här, det här är inte mitt hem längre. Jag vill att dagen ska gå fort nu så jag kan åka ner imorgon. De sista dagarna kommer bli fantastiska tror jag i alla fal.. Sedan blir det sthlm igen på mån... och fram till hösten, jag längtar inte, inte någonstanns. Bara efter andra veckan i Frankrike med 4v <3

Nu ska jag lägga mig i solen igen innan jag ska till stallet senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0