hemma <3

Nu är jag hemma i min lägenhet. Skrev inte igår för det fanns inte tid helt enkelt, jag valde att skänka dagen till mina vänner istället. Fick i alla fall hjälp av Rikard att laga min cykel. Ett stort tack!
Sedan så hade vi grillkväll och vi spelade även lite brännboll. Mycket trevlig kväll i goda vänners sällskap. Vart film senare men jag höll på att somna hela tiden.

Idag skiner solen igen. Tyvärr måste jag sitta inne en stund och skriva ihop alla utvärderingar. =/ Sedan bär det iväg upp till Kårallen för lite mat och dryck med 4v som tack av DC och alla DA. Vi gillart. Blir väl till att åka hem som hastigast sen för att svira om inför kvällens jobb på Sommar-X, läsårets sista fest på Kårallen. Imorgon är det sommar-z för oss som jobbade inatt!!!

Har en känsla av att jag aldrig kommer vilja att den här helgen ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0