Hemma

Är just nu i min lägenhet i Linköping jag och min kära kombo (kompisbo) Cajjo möttes upp för en sväng till Tornby. Vart en sväng på hm och jag kom därifrån med 2 nya klänningar, en kofta och lite annat smått. Helt klart värt det =) Har handlat lite inför kvällens middag också.
Ska snart fixa med akvariet, byta vatten, göra rent allt och så. Allt ser bra ut och Malin som matar dom gör ett bra jobb eftersom de ser typsikt levande ut =)

På tisdag beger jag mig till sthlm igen för lite kvalitetstid i stallet och sedan blir någon sväng till Careful och fölis.

Ikväll så blir det mera mys och jag ska försöka få igenom min vilja att se fotbolls-vm vid 20.30 Brasilien-Elfenbenskusten. Lite spännande detta att det är jag som tjej som vill se fotbollen och måste slåss för detta mot en kille. Men jag fick min vilja igenom igår gällande bröllopet men jaja =P

Ha det fint i sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0