hemmastadd?

Hemmakänslan börjar infinna sig så sakterliga.. Iofs ligger alla mina kläder fortfarande i väskan osv men så kan det vara. Jag och pappa har pratat lite om Frankrike och det verkar som vi åker ner redan den 21 härifrån så vi är nere till den 24. Just nu känner jag att jag behöver få sommarlov "på riktigt" så snabbt som möjligt och att åka ner till Frankrike är verkligen avslappnande.

Imorgon ska jag jobba. Jag och Johan ska stå hela dagen i källaren på församlingsgården de 2 kommande dagarna för att packa för sätra brunn och kihlsbergsgården. Ska till stallet imorgon och bada Ruter också med Julia, för hon åker på bete på onsdag.

When life takes a new turn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0