Last day

Sista dagen i Linköping har förflutit fint. Dock har jag vart så otroligt trött och seg, sådär som när man är sjuk bara att jag inte är sjuk så jag skyller på min allergi... Imorgon bär det av mor sthlm, samtidigt som mina föräldrar väljer att lämna huset för att börja åka mot Frankrike, vart himla sugen idag på att ringa hem och be dom slänga ner typ alla mina kläder i en väska och sedan låta mig åka med imorgon men jag får vänta en veckan, och jag har ju flera riktigt bra dagar hoppas jag framför mig innan jag sitter på planet nästa måndag.

Imorgon ska iaf stallet få sig ett besök och på onsdag ska de små djuren på bete. Planerar att vara där för se de små liven bli lyckliga. En visit till Curf kommer det garanterat bli också. Ev. ska jag även träffa Erik, typiskt trevligt, var ett tag sen nu. Sedan nhar jag även tvätt som väntar, både min och brorsans. Lite annat trevligt sällskap dyker nog upp också =)

Sedan den där midsommarafton. Just nu finns det inga direkta planer, men det visar sig. Just nu längtar jag mest till solen och värmen, om en vecka då sitter jag istället i Frankrike än här. Ser helt galet fram emot att 4v kommer ner =D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0