Over and out

Då var även årets midsommar över. Regnet höll sig borta och solen tittade fram. En riktigt fin dag helt enkelt. Sillunch och sedan grillat till middag som avslutades med de obligatoriska jordgubbarna. Vi torskade även i kubb under dagen, riktigt värdelöst faktiskt. På kvällen försökte vi orka med NE spelet men det ville sig inte riktigt. Jag menar kom igen, liksom en svårare variant av TP typ, där frågornas svårighetsgrad var ett lotto.
Imorgon ska i alla fall jag till Careful, annars hinner jag inte träffa henne och fölis innan frankrike. Tvätta måste jag också hinna...inte riktigt lika roligt.
Jaja nu ska det väl snart bli lite sömn.
Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0