Pengar

Nu under sommarmånaderna så lever jag på pengar som jag egentligen vill spara. I alla fall i väntan på min lön. Jobbade i och för sig i julas för att kunna leva denna sommaren. Men ändå, att flytta pengarna från sparkontot till mitt köpakonto svider lite. Nu har jag dessutom ett sparkonto som det är no touch på och det gäller verkligen. Och där har jag ändå pengar. Så idag tänker jag göra något jag inte gjort på länge. Jag ska shoppa, shoppa pengar som jag tänkte lägga på vettigare saker. Men det är jag värd. Och faktiskt, från 24juli-15 augusti har jag typ inga utgifter för då är jag borta på konfaläger. Och samtidigt trillar min lön in på 7500, och typ 1v efter att jag kommer hem komm csn (som jag btw måste söka! not till mig själv!)

Nej nu pyser jag. Så mycket kläder blir det inte men lite saker som jag behöver. Typ gummistövlar, hörlurar, mm sen ska jag spana lite på nått klädesplagg. Men är inte i något jättebehov. En bh däremot, eller två, Lindex har ju bra priser nu.. nej nu spårade jag ut i tankar

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0