Resa

Det senaste dygnet har vart helt fantastiskt. Inte bara för att det har vart fint väder och för att jag vet att jag kommer iväg till Frankrike imorgon utan framför allt för att jag har fått se in i en fantastisk människa. Det var helt underbart att få somna trygg, lycklig och hoppfull, med känslan av att allt känns rätt. Timmarna innan jag somnade var en resa i delade känslor, tankar och minnen. Allt som gjorde att vi växte ihop som människor på ett plan som känns helt otroligt bra. Inte för att det nu ska misstolkas som fysiskt delande utan genom att prata, något som är nog lika viktigt, om inte ännu viktigare.
Tungt var det att lämna av denna person på cityterminalen. Det känns som det är evigheter mellan oss nu. Men man har fina stunder att leva på tills vi ses igen.

Nu blickar jag framåt istället mot min resa imorgon. Klocka 04.30 kommer taxin och jag har packat klart i så stort sätt som lite necessärsaker. Har som vanligt tagit med mig alldelles för mycket kläder, men det är ju skönt att kunna välja. Längtar som en tok i alla fall efter lite timmar i solen och poolen. Och ännu mer tills alla fina kommer ner: Johanna, Gustav, Kim, Cristoffer, Emma, Niklas, Elina och Jonatan. Jag är säker på att vi får sjukt roliga och minnesvärda dagar ihop.


Imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0