Sjukt nice dag

Är stört trött efter en sjukt bra dag med riktigt bra sällskap. Orkar inte skriva så mycket eftersom jag ska upp tidigt imorgon också. resten av helgen är också sjukt späckad med saker så uppdaterar mer ordentligt på typ lördag eller söndag.
Kortfattat så spenderade jag och och Beaver (Carro) flera timmar på Skansen. Sedan var vi helt slut så då la vi oss i Berzelipark och somnade båda två. Jag och Beaver kollade sedan på andra halvleken av Grekland-Nigeria i Kungsan. Mötte upp Linda senare och så åt vi lite. Efter det begav sig Bävern hem till sin damm (norrköping) och jag och Linda begav oss till Skeppsbroscenen för att få bra platser till Salem. Familjen spelade först och sedan vart det Salem al Fakir. Och det var minst sagt FANTASTISKT!!!

Denna sjukt bra helg fortsätter imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej dar. Hur har du det? Jag undviker att smsa, da det kostar en halv formogenhet.. Kram!

2010-06-18 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0