Sommar-Z mm.

Mycket har hänt på de senaste dygnen. Jag ska försöka ta det i något sånär kronologisk ordning. I lördags var det ca 6h sömn innan det var dax att sparka igång sommar-z uppe på Kårallen. Vädret var helt på vår sida och vi njöt för fullt i solen med massa dricka. vi startade dagen med lite öl, cider och mat. Efter ett tag så blandade vi ihop drinkar och efter sådär 4h var det dax att dra sig till hg. Jag hade tagit det ganska lungt under dagen med rätt mycket vatten imellan. Så sen vart det sittning. God mat var det, dock lyckades vi inte äta så mycket med tanke på att våra magar var rätt fulla med annat. När vi sedan fick 1 vinflaska på 2 pers började det spåra. Jaja sittningen klarades av och sedan intog vi resten av hg. Det dracks drinkar, shot och öl/cider. Framför allt dansade vi som aldrig förr. Bjuder på lite bilder senare. Vid 03!!! 13h festande senare och med fortfarande många av oss kvar så skrålade vi till stad i ljus. Sällskapade Lina hem och efter lite annat drama somnade jag gott =)
Tack alla inblandade för ett helt underbart sista dygn i Linköping i år!

Igår mådde jag som jag förtjänade efter allt blandande. Jaja jag packade, fixade, hade möte och fick sedan trevligt sällskap av Johanna bla.

Careful  har även fölat =) En liten hingst som ännu inte har något namn.

Nu sitter jag i alla fall i stockholm. jag ville verkligen inte åka hem imorse. Trots riktigt bra sista dygn har det även gjort att jag sårat någon jag tycker om. Inte med avsikt på något sätt och det blir lätt fel i en sån här situation. Jag har bett om ursäkt och kan samtidigt inte göra mer än att hoppas på att vi hittar varandra som vänner igen. Jag ska kämpa för det även om risken finns att jag får betala riktigt dyrt för. Men vänner består och det är det som räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0