Takida

Efter ett planeringsmöte från 13-19 med ledarteamet för konfalägret på Ramundberget så åkte jag in till stan för att se Takida spela med Stockholm symfoni orcestra. Innan jag berättar det kanvill jag bara säga att vårt läger har alla förutsättningar för att bli awesome! Jag, Emma och antagligen Jakob ska köra upp blåbussen dagen innan konfirmanderna anländer i karavan med Freddan och hans familj. skönt att komma fram dagen innan. Alla vi 3 har körkort så tror det funkar fint. Kommer även ha ett eget rum i lägenheten vi ska bo i. Är skönt eftersom jag är van vid det från Linkan och efter att man omges hela dagen av folk. Liten förmån jag fick för att vara äldst av övriga ledare och fördela boendet =) Så emma fick också ett eget rum (vi är ju jämngamla)

Men sen stan, takida vid skeppsbron. Jag stog på trappan vid slottet för att se och njuta utan trängsel. Helt lagom. Det är helt otroligt vad massa stråkar kan göra med ett band som redan är bra. Ett annat exempel är ju Metallica och san francisco symphoni orcestra. Trots att låten är uttjatat och i vanliga fall inte min favvo så hade de gjort om Curly Sue på ett fantastiskt sätt, stråkarna fick ta massa plats och jag hade gåshud.
bara något som fattades...

Om det fortsätter såhär blir det Familjen och framför allt Salem al Fakir den 17e och sedan Winnerbäck den 14 aug! hoppas!

the lonliest of nights...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0