tränat

Efter jobbet idag så avverkade jag 6,7 km i skogen. Sprang den största delen. Jäkla pollen som gjorde det svårt med andningen sista halvan. =(. Väntar mig en duktig träningsvärk i min rumpa som jag glömde att stretcha.. damn.
Nu gäller det att försöka komma igång med träningen igen. Blir svårt under Frankrike... pallar inte springa där typ. Blir till att simma, spela volleyboll å liknande och även hoppa hopprep. Sedan på lägret i Ramundberget finns det tydligen bra spår att springa men då måste jag springa på mornarna när jag har tid. Så det blir till att hålla tummarna för snälla konfimander så man får sömn och kan orka ge sig ut några mornar.
Jag satsar på ytterligare en runda på fredag fm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0