back in school

Då var skolan igång igen. Hade introduktion till molekylär genetiken. Kommer vara föreläsningar i första halvan av kursen och sen kommer det vara mycket labb i andra halvan. Jag kommer troligtvis labba med Linus, stackaren, äh skojja men det kommer inte bli någon lathet och flum inte. undra om han kommer hata mig efter den här kursen =P

Är hemma en sväng nu för att sedan åka tillbaka och ha första föreläsningen i djurhållning fast det kanske bara blir en intro föreläsning där med, det ryktas nämligen att Pelle är i USA på konferans så blir väl någon anna som håller i det idag. Bara inte Agneta igen för då kollapsar jag! Orkar inte lyssna på henne en timme till..

Sedan kommer resten av dagen i princip spenderas med Johanna. Först ska vi svettas lite på gymmet. Känner att det kan vara bra att jag kommer igång där lite, speciellt me Always så kan jag träna när jag själv vill liksom. Kommer bli lite löpning, ben, mage och rygg. Efter det blir det hem en sväng och sedan ska vi gå på bio ikväll. Det är remember me som står på schemat. Var lite inne på Alice i underlandet men ska försöka se den i sthlm i
3D eller här när 3D kommit till Linkan.


bild

Kommentarer
Postat av: Linus

Smiska mig om jag inte sköter mig! Eller hitta på någe ondskefullt!

2010-03-19 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0