Biljetter till Bounce=D

Det vart en trevlig kväll hemma hos Kalle med folk som inte jag riktigt kände. Men det är alltid lika kul att komma dit. Kommer ihåg i ettan när jag hängde där typ varje dag under de första veckorna. Det var nice! Lite spännande att alla trodde att jag och Kalle var ett par... nja inte direkt, men en av mina absolut närmaste vänner definitivt. Deras kollektiv splittras nu under månaden. Och om inte Kalle hittar ett jobb så måste han flytta hem =(
Vi ses ppå tok för sällan redan och det kommer suga ännu mer om man flyttar. Dåligt enligt mig!

Nu på morgonen har jag och Cajjo och hennes vän köpt biljetter till The last Bounce i globen den 23 april. Ska ändå till sthlm den helgen så det blir toppen =D Ska bli awesome å få se bounce innan de slutar nu!


kalle, jens och jag på hg för en tid sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0