boys, boys, boys

Jag och Elina sitter och pratar om killar.. Fan vad jag hatar er! Eller det där är ju inte sant, men jag hatar ur ni får oss att må ibland. Ge oss en uppslagsbok, så ger vi en i utbyte.

Jag är jäklans trött på alla känslor som alltid invovleras kring killar eller i alla fall någon kille. Jag vill kunna bara vara, utan risk för att bli sårad, men jag är riktigt dålig på att hålla mina känslor utanför.

dessutom så suger det att inte ha någon nu.. i slasken.. okej kanske i sommar kanske det är nice att vara singel, men jag tvekar i o med att det kanske blir lite möjlighet för mig att träffa killar då. jobbar 3v och sen blir det ju frankrike. Kanske skulle dra med sig tjejerna till någon svensk sommarstad och bara röja loss.. hmm tåls att fundera på.

Ska sova snart. imorgon har vi ombesiktning på lägenheten, jag och Cajjo har gjort en fin lapp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0