Då kör vi igen då

Ja det var ju ingen liten uppgift Pelle tyckte att vi skulle lämna in till imorgon. Jag har börjat men eftersom jag är ledig imorgon så tänker jag inte hålla på med den mer idag. Ska vara hos Johanna kl 20 och sen ska vi ta en sväng på hemköp för att hämta ut våra chokladkakor och köpa lite naturgodis och något att dricka för att sedan åka till stan och gå på bio.

Har kanske även lyckats lura in mig själv på en spännande sak, fast som jag egentligen behöver. Vad är det då? Jo nu kanske jag ska börja gymma under Emils ledning.. hmm, undrar hur det kommer sluta. jaja det är väl bara att le och nicka och inse att jag behöver det.

Nej nu ska jag glo lite tv innan bion =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0