Då kör vi

Idag drog de nya kurserna igång på riktigt. Jag är nästan salig faktiskt. Molekylärgenetiken hoppas jag ska bli bra. Känns riktigt kul med lite riktig tankeverksamhet igen. Jag börjar gilla genetik mer å mer faktiskt. Sedan så vart det djurhållning efter lunch. Den kursen kommer vara awesome tror jag. Men sen är det ju en sak som är som en liten sticka i ögat... eller ja en gigantisk j**el! Benjamins storebror är typ ansvarig för hela kursen, håller nästan alla föreläsningar, är med på alla studiebesök och bedömmer oss. Tryggt, verkligen. Dessutom är dom ju sjukt lika så det blir som att stå framför sitt ex varje dag, mycket bekvämt.. jag lär ju vara lika populär hos båda, typ...

Kvällen bjöd på afro, på ons blir det lite kondis på gymmet och tors ska jag gymma PÅ RIKTIGT med Emil. Tror jag kommer ångra mig sen...

jaja nu ska jag se O.C. sen sova för imorgon är det tidig skola, vi ska på studiebesök till en mjökproduktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0