dagens investeringar

Efter ca 2000 kr fattigare så har jag nya saker i garderoben =)

Hittade ett par jeansshorts som jag är galet nöjd över, sedan vart det lite annat smått och gott, klänning, tunika, linne, underkläder, örhängen och sist med inte minst 3 par skor. Hittade mina favorit partyskor som gick sönder efter förra sommarens hårda användande =) Dock är det annan sula på de här paret så hoppas dom ska hålla bättre. Vart även ett par nya solglasögon. så nu är jag redo för solen om ett par veckor!

Jag och Cajjo däckade i soffan och glodde på Chocolat, dagen slutades helt enkelt bra med lite dreglande över mr. Depp =)

Nu blir det sova. Jag har hostat massa nu på kvällen, hoppas jag inte tänker bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0