Det har börjat

Helgen som präglas av min hemtenta i evolution har tagit sin början. Det kommer bli ett avbrott om lite mindre än 1h för 2h statistiklektion. Sedan vet ju jag vad jag ska göra resten av natten.. Har börjat få ordning på de 2 första frågorna så det känns än sålänge lungt. Får väl se när jag ska ta tag i de 2 sista, de 2 stora... men jaja. Det löser sig. Hade önskat att jag hade en snäll själ som ville ge mig kakor och massage och klappa mig på axeln eller bara vara trevligt sällskap. ja ni fattar nog.

Imorgon ska jag och Cajjo även göra Tornby osäkert. Det blir nog bra det. ska blir skönt att kunna få ordning i badrummet för nu är det kaos!

Nej det här har jag ju verkligen inte tid med egentligen, och faktiskt vem fasen vill sitta inne med hemtenta idag när våren står på glänt utanför mitt fönster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0