Det trodde jag inte

jag kan börja med att säga att alla mina fiskar fortfarande lever för er som bryr sig.

Igårkväll vart det melodifestivalen hemma hos Emma. Jag brukar aldrig vara insatt och har inte sett en enda deltävling, tack o lov. Men i alla fall. Jag säger bara Salem al Fakir, varför svenska folket, varför? Vi i vår soffa gjorde i alla fall rätt och röstade på honom, och alla jurygrupper men vad gör vårt land, dom är helt jävla korkade som alltid när det kommer till den här tillställningen.

Nej nu blir det snart en promenad i solen med mp3n. Sen stallet ikväll =) (vet ni hur underbart det är att kunna skriva det igen)

Kommentarer
Postat av: emmaa

Hihi jag blir till och m ed avundsjuk när du skriver "stallet ikväll" trots att det enda jag typ gjort i stall är lekt häst, lekt med lammen och leekt i höet :P

2010-03-14 @ 15:20:25
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0