Det vänder

Just nu är jag så glad. Tänk så snabbt humöret kan ändras bara genom att få en tenta avklarad. Även om jag inte klarar den så är det som vi sa till varandra innan tentan, när man lämnat in den så är tentan någon annanstanns =P

Har bokat Johanna för en heldag på stan nästa vecka. Det blir shopping och fika ska spendera min hg lön, men jag klagar inte på ett bidrag hemifrån.. så slipper du vara med mamma hemma ;) (vet allt att du läser). Vi ska välja en dag med sol och massa vårkänslor. Känns fantastiskt att inte ha skola på en vecka nu. Jag ska bara ta hand om mig själv och kanske en liten häst. Imorgon smäller det..

Nej nu ska jag glo på planet earth =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0