@Elina

Jag får sova hos Elina inatt. Mycket snällt. Vi har vart duktiga och pluggat i varsitt rum. Borde verkligen sova nu eftersom det lär bli en lång dag med flytten. Dock kommer det gå fortare än vad det skulle gjort om jag och Cajjo skulle gjort det själva idag. Har ingen aning om hur de kommer flytta våra saker men lät på han idag som dom tänker använda typ flyttlastbil. I så fall lär jag vara färdigflyttat framåt tidig kväll och kan packa upp lite av sakerna i alla fall. Vore skönt. Men sen kommer det bli 1-2h om dan för fixa med lägenheten och annars tentaplugg. Känns som det kommer ta tid för oss att få riktig ordning i lägenheten.

Nej nu ska jag sova, börjar få ont i huvudet =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0