en dag till lov, en vecka till värmen

Nu är det ca 5h tills jag får 2veckors lov. Ledig har man ju inte vart sen den 18 januari när skolan drog igång igen. Det ska bli riktigt riktigt skönt. Ska börja lovet med en sväng ute hos Always. Hon fick skor igår så får se om jag kan rida eller om hon är för ömfotad, i så fall blir det en promenad. Lär ju inte droppa hem förrän typ 20 snåret skulle jag tro. Lång dag blir det, sen är det planerad filmkväll i lägenheten.

Och om en vecka vid den här tiden har jag förhoppningsvis boardat planet mot Dubai! Det ska bli fantastiskt!

Här har solen tittat fram så ska ta mig en skön promenad till skolan nu =D


Våren på marina (gymnasiet) var underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0