finner inte ord

Det vart ingen anställning på [hg]... Av den fina anledningen "Du passar inte in i gruppen". Jag kan nu undra när har gruppen fått bestämma det. Jag har provjobbat med 2 olika personer under mina 3 provpass. Jag kan lova er att det är fler än 2 personer som är anställda i puben. Så jag vet inte om jag tycker det är riktigt rättvist att dessa 2 personer ska avgöra om jag passar in i gruppen... Och det var inte så att jag jobbat dåligt eller något utan nej det är MIG det är fel på, mig som person. Tack för det slaget i magen liksom. Man börjar ju nu undra om det är den allmänna uppfattningen om mig, jag är inte en trevlig, snäll, rolig person, en person man inte vill jobba och umgås med? Går alla bara runt med en fasad mot mig. Ska man behöva bli vaksam och inte kunna lite på några personer. Jag hoppas inte det, jag hoppas att dom som jag kallar mina vänner tycker om mig, för den jag är... Och om då är faller tänker jag inte låta 2 personer sänka mig. 2 personer jag känner mig lurad av, riktigt falska. USCH! Jag hoppas också att dom andra som jobbar på hg, framför allt vaktpersonerna då, faktiskt tycker om mig som jag är.. för jag tycker om dom.

Nej jag är arg, förbannad, och sen att inte få veta vad det var med "mig" som inte stämde heller, utan nej nej det var bara "gruppen". Fegt enligt mig. Nu vill jag ha choklad, har ju ca 100m till statoil, men tror inte det blir så. Ska gå på bodyjam och dansa ut allt.

Sen vad jag ska göra i höst, det vet jag inte. Om jag bara ska plugga eller styret eller nått helt annat det vet jag faktiskt inte. Just nu känns det som det mesta går emot, som att jag inte duger eller mer att ingen vill ha mig. Nej man kan få nobben på många sätt och nu vill jag inte vara med längre. Välkommen säger jag till muren och återhållsamheten mot nya människor som jag lär bygga upp.. det verkar ju inte löna sig att vara glad, utåt och öppen.


Kommentarer
Postat av: Mia o Tobbe

Du ska skaffa häst med mig itället, mycket trevligare! hästar kan man alltid lita på :D

2010-03-04 @ 17:59:37
URL: http://loverboyfirstbaby.blogg.se/
Postat av: liina

jaaa styret låter som en bra ide´!!! :D

2010-03-04 @ 18:05:47
URL: http://stratospheric.blogg.se/
Postat av: emmaa

Åååååh jag blir fett arg nu alltså! Du är ju bäst och passar asbra till att jobba i puben! Hur fan tänker dom??!

2010-03-04 @ 19:20:44
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Anna o Nellie!

Jo det lönar sig att vara glad, trevlig och öppen MEN man ska inte vara engagerad på det känslomässsiga planet i vissa fall-tydligen. Konstigt sätt att avgöra att man inte passar för ett arbete. Tycker jag!

2010-03-04 @ 22:05:19
Postat av: Elina

de är rövhål och alla vi älskar dig precis som du är och vi skulle aldrig byta ut dig, för i VÅR grupp så passar du perfekt <3

2010-03-04 @ 23:21:02
URL: http://elinets.blogg.se/
Postat av: anonym

tyvärr så tror jag att pubgruppen är svår att komma med i om man inte pluggar programmet Y eller har legat med någon i puben. Låt inte detta vara något som tynger dig utan sök någon annan trevligare grupp.

2010-03-05 @ 18:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0