Fortsätt simma... eller var det skriva tenta?

Så nu är jag hemma från skolan där jag hade 2h statistiklektion. Den kändes bra att gå på då jag faktiskt fattade nått. Mycket coolt =P. Cyklade även förbi Preem på vägen hem för att hämta vårt modem. Nice nu har vi trådlöst i lägenheten. Mycket skönt. Köpte även med mig lite godis hem. Tror det kommer behövas. Fortfarande ingen som anmält frivilligt intresse till att vara hos mig och vara min pass-upp under natten... konstigt..

Nehepp tenta var det, iaf en timme sen ska det vankas middag i huset.

Puss!

Kommentarer
Postat av: emmaa

eh alltså, martin har ju anmält sig :P

2010-03-05 @ 22:50:02
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0