Häst?

Har försökt vara effektiv idag men det har verkligen gått käpprätt åt helvete! Imorgon ska jag läsa igenom min hemtenta och sedan ska jag verkligen verkligen ta tag i statistiken. Jag har i alla fall ambitionen.

Tränade i alla fall afro power dance idag. Är så himla skönt, så mjuk i kroppen blir man aldrig som efter det passet. Imorgon står core och bodyjam på schemat. Typsikt nice! :D
 
Och nu till den roliga saken. Eftersom det inte vart något på [hg].. (pratade med mamma om det och vart inte direkt glad och jag tycker fortfarande dom är idioter!, eller ja iaf dom 2 alla andra gillar jag!) så började jag kika lite på medryttarhäst. Hittade en som verkade rätt lagom för mig. ett varmblodssto på 155cm utanför hjulsbro med bra bussförbindelser. Tydligen ska en annan tjej provrida på torsdag och hon ville gärna att jag skulle komma dit och provrida innan men jag har inga saker här så får be mamma att mårten tar med dom ner i helgen. Dock så ville hon också testa mer än en person. så jag håller verkligen tummarna.

Nu måste jag sova. Vid 20 i 8 ska det komma målare till oss imorgon bitti. Då kanske man kommer upp iaf för plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0