[hg] eller inte

Ska möta upp Sanna som är ansvarig för puben på [hg] vid 20 i ett för att veta hur det gått nu efter mina provpass. Jag är nervös. Hoppas verkligen jag får jobb. Får jag inte det så ja då blir jag lite bitter men faktiskt jag gjorde mitt bästa. Så då är det bara att tacka och gå vidare... Vi får väl se.

Vi (4v aka MatSex) ska även anmäla sitt lag till DömD idag. Den helgen (15-17april) kommer bir helt galen. Fest i 3 dagar är det som står på schemat då.

Kollade lite i min kalender också. Om jag åker hem till den 31 och missar salsan då så kommer jag missa 2 gånger totalt. Missar även den näst sista gången då det är Badhusfesten (festerifest). Och jag är ledsen, men släkten kan jag träffa andra gånger... Mamma kommer väl strypa mig nu. Men jag har liksom betalt salsakursen själv och det handlar inte om att jag kan få pengar av dom, utan att jag faktiskt vill vara med så mycket som möjligt. Jaha och då prioriterar du en fest tänker nog många och framför allt mina föräldrar. Men badhusfesten är legendarisk. Once in a life time happening, som bara kan upplevas som festersist. Jag menar hur ofta får man chans att festa järnet i ett badhus? Med alla andra festerister, hmm en gång. Hur ofta kan jag äta middag med släkten, kanske inte så ofta men mer ofta i alla fall..

Ikväll blir det bodyjam för min del. Ska blir skönt att få svettas riktigt ordentligt.

Nu: Ska jag klä på mig och sen gå till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0