Ja gärna lite mer skit nu!

Fan vad det ska strula idag då! Carro ringde mig och sa att vi inte kommer kunna komma in i lägenheten som tänkt. Så vi gick till Stångis för att höra hur dom tänkt. Nu är det så att han som har lägenheten vi ska flytta in i hade sagt till Stångis att han hade flyttat ut. Så var inte fallet för han i sin tur hade inte kunnat flytta till sin nya lägenhet därför den inte var tömd. Så nu håller dom på att tömma lägenheten han ska flytta till så dom kan tömma lägenheten vi ska flytta till å så kan vi flytta. Nu ska vi i o för sig få hjälp med det. Dock så kanske inte han hinner städa och flytta idag och om då Stångis ska skicka en städfirma får vi flytta imorgon em eftersom jag och Carro går i skolan imorrn till 15. Även då ska vi få hjälp av stångis. Men vi vägrar flytta in i en ostädad lägenhet!

Anyway om jag inte kan flytta ikväll så behöver jag en sängplats eftersom jag har saker överallt i mitt rum och min säng är belamrad med saker och framför allt vill jag inte vara i den här lägenheten en natt till. Jag vet precis vad jag skulle behöva göra för att få mina tankar ur styr och lugna ner mig =P Vi får väl se om det blir så, just nu betvivlar jag starkt. Nej jag ska nu plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0