Jag borde inte men jag gör det för att jag kan

Jag har verkligen inte tid att skriva här egentligen. Jag borde plugga, plugga å plugga. Så hinner jag träna ikväll. Beror på hur effektiv jag är de kommande timmarna, och vem som tvingas laga maten =P

Har sovit i snitt 5-6h de senaste 2 nätterna och börjar bli riktigt trött. Men två dagar till att hålla ut. Har insett att helgen kommer bli lam. Det kommer bli hästen och mitt eget sällskap typ. Inte superkul under earth hour, får väl se om jag lyckas få sällskap av någon vänlig själ. Annars vet jag ju att jag ska jaga Elina med blåslampa över telefon på lördag =)

Idag betalade vi också för midlingsrundan under DömD. hmm 3 fulvinsrundor på 2 dagar.. ja jag vill inte tänka hur jag kommer må på söndagen efter DömD. usch, men vi ska avsluta vårt festeriår på topp. Så vi startar de sista veckorn med DömD och går all in och lite till =D


Mycket spännande kan det krävas att man gör under fulvinsrundor för att förjäna sin del... som att spränga ballonger i olika sexställningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0