Låt det ta slut

Nu vill jag bara att den här perioden av den här terminen ska ta slut. Det fullkomligt snurrar framför mina ögon. Nu har jag stirrat in i min dator i princip dygnet runt sen i fredags. Det är fasen inte hälsosamt. Men efter torsdag, så fort tentan är över då ska jag unna mig saker. Typ filmkvällar och promenader och umgås med mina vänner. Inte ska jag sitta klistrad framför datorn i alla fall.

Idag ska vi dessutom ombesiktiga lägenheten. Vart inställt i måndags och det är bäst för han att han dyker upp idag.

Ikväll är det salsalektion. Jag längtar =) Det är sjukt skoj. Har dock träningsvärk i armarna sen igår undra hur bra det kommer vara eftersom vi lär träna förning också och man som tjej ska hålla armarna i axelhöjd då.. jaja.. det är bara att bita ihop!

Jag känner mer å mer att jag verkligen hoppas på hästen på fredag också. Dels att hon ska vilja ha mig som medryttare och att jag gillar hästen. Få tillbaka lite av mitt gamla liv. Känna att jag inte behöver så mycket annat än hästen och mina vänner. Kärleken till djur och vänner är så mycket lättare. Och det räcker helt klart i väntan på annan kärlek. Men nu när våren gör sig påmind ekar hjärtat tomt. Men jag ska inte stressa jag ska ägna mig åt mig själv och hitta nån häst och kan pyssla med och mina vänner. Ska det vara någon kille då får han hitta mig. Så är det bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0