let´s go salsa

Är hemkommen från salsan nu. Rackarns vad kul det är alltså! Och jisses vilket skillnad det är med en kille som vet vad han håller på med (alltså kan föra ordentligt ;) )

Egentligen kommer jag missa 2 av de sista 4 gångerna men jag ringa till mamma imorgon och be väääääligt snällt om att slippa släktmiddagen på onsdag nästa vecka så jag kan gå på salsan. Det är sjukt mycket nytt nu och missa två gånger innan sista känns inte bra, speciellt eftersom det talas om att vi ska ut till salsaklubb sista gången. Ja då känns det som jag vill kunna så mycket som möjligt. Badhusfesten, den går fortfarande före =P

Nu ska jag varva ned med ett avsnitt oc. Sen sova. Tidig morgon imorrn igen =(. Träna med Emil också, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0