Morgon i nya lägenheten

God morgon. Vaknade av en talgoxe som satt och sjöng utanför mitt fönster. lyckades koppla bort den efter ett tag och somnade om. Gick upp för ca1h sen. Åt frukost med min nya sambo och ska nu plugga innan skola kl 13. Vi har fått undan det mesta. Dock har vi småsaker kvar och måste verkligen till Ikea i helgen.. Någon som har en bil? Förstår inte hur det ska gå ihop med plugget. Ska även få över mitt stora vitrinskåp med hjälp av kusinen i helgen och då även akvariet. =)

Ikväll ska jag motionera som en galning. Först innebandytunering kl 17-21 iofs måste jag gå tidigare eftersom min salsakurs börjar 21 och hållerpå till 22.30. Jag lär ju stupa i säng då.

Nu hoppas jag att dom kommer och byter vårt badrumsskåp idag!


min nya sambo =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0