När bubblan spricker

Johanna skrev för någon dag sen i sin blogg om hur vi lever i en bubbla. En värld mellan ungdom och vuxen. Om lite mer än 1år är den tiden slut. I alla fall för min del. Vissa kommer kanske stanna här för sina 2 masterår. Det kommer jag inte göra. Visst kan det ändra sig men jag lär inte bli kvar. Antingen blir det Uppsala eller Skara för min del. Animal science eller djursjukskötare. Vilket det blir kan jag inte svara på. Är jag lika velig om 6 månader lutar det mer åt ett sabbatsår eller två. Kanske ett halvår eller ett år på Sindarve, kanske jobba och resa. Jag vet inte. Jag vill inte tänka på det. Vill inte att de här åren ska gå så fort. Men det gör dom. Och sen väntar verkligheten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0