Off to campushallen

Ska iväg till campushallen för 1,5h träning. Inleder med 30min core och sen 1h bodyjam =D Shit vad nöjd jag kommer vara när jag kommer hem. Och dessutom har jag vart duktig med statistiken =)

Juste i helgen kommer Markus hit. Han ska hälsa på sin vän Robert. Så kanske blir utgång med dom på lördag. han tyckte att jag skulle fråga mina fina tjejkompisar för dom var bara killar och tyckte det vore trevligt om ett gäng tjejer ville sluta upp. Så girls nu vet ni! Fast vi kommer inte gå med om dom ska till stan och leka rika, för oss är det [hg] som gäller, annars kan det vara.. typ.

Aja oavsett så kommer jag och Markus hinna ses. Saknar den knasbollen!


cooling markus på nyår! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0