Ombesiktning, check

Ja då har vi gett vår områdesansvarige en hel del jobb. Det ska bytas toasits, upp lite saker i badrummen, bytas lite i köket, dessutom så ska vi få nya tapeter i vardagsrummet och sen ska det upp gardinbeslag.

Dock så skapara omtapetseringen i vardagsrummet lite problem för mig i och med att vitrinskåpet ska stå där med akvariet. Och det ska ju stå vid ena väggen och dom sakerna måste sen dras till mitten av rummet när det tapetseras. Men man drar inte bara ett skåp med akvarie i på 110 liter. Nej det skulle bli som full storm för mina små fiskar. Så istället nu när det flyttas hit i helgen kommer det få stå i mitt rum tills det är klart i vardagsrummet, sen får det flyttas in dit. Kommer bli massa in och ut ur akvariet för mina stackars firrar, vilket innebär massa stress för dem. Men det är enda lösningen som jag ser det än så länge. Om dom överlever allt detta då är det superfiskar jag har. Har ju planerat att köpa nya också, men det får jag väl skjuta upp ännu längre nu. =( Men om jag inte stör mig på pumpen massa så kanske akvariet får stå kvar i mitt rum. Det är mys att titta på å så... Vi får se

Nu ska jag i alla fall plugga vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0