önska mig lycka till

Åh fan vilket jäkla skithumör jag är på nu! Ska flytta idag, det är aldrig kul och jag är tokstressad över hur det ska gå och att det kommer ta en evighet och att jag egentligen borde plugga inför tentor. Men nej vänta låt oss göra det hela ännu värre. Himlen har bara öppnat sig och det bara väller ner snö. Tack så förbannat mycket vädergudarna! Åh jag orkar inte! Ska hämta ut bilen vid så fort jag slutat skolan och sen så ska vi flytta Cajjos saker och sen mina. Prio är alla lådor och skrivbordet och matbordet då... Jag måste ha nånstanns där jag kan plugga. Sen nästa helg får resten köras över.
Jag håller alla tummar för att snön ska lägga sig till eftermiddagen. Det är en sån här dag som jag saknar mina föräldrar. Jag vill vara liten igen och slippa göra det själv! Men icke. Dom sitter snart på planet till Frankriken (om det lyfter). Visst jag köpte att dom skulle vara borta en vecka när det ar tänkt att de skulle bila, men nej nu ta r de flyget. Kunde dom inte väntat en liten dag och bara hjälpt mig idag. Gosh jag är verkligen bitter. Och inte blir det bättre av att jag har ett ex som jag vill strypa av irritation som har noll i respekt!

Nej nu ska jag packa ihop mina torrvaror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0