oproduktiv

Idag har vart en minst sagt oproduktiv dag. Jag och Cajjo beställde hem pizza och har sedan suttit fast i soffan båda två. Dock ringde hennes pappa vid halv tre tiden och sa att dom skulle komma på besök om ca 2h, eftersom de var på väg hem från en påhälsning hos släkt. jaja, lungt tyckte vi väl medvetna om att vi behövde diska och städa lite för att göra vårt hem representabelt. 1,5h senare dammsuger och diskar vi, herregud 30min tillgodo. Då ser jag i fönstret att de redan är här och vi får snabbt röja bevismaterial för att vi var i fullgång med att städa.

Det vart lite fika med dom och nu har jag kollat O.C. och ponnyakuten. Vi har även tvättat... duktigt va:P

Här är lite bilder från igår... för mer av den varan hänvisar jag till fb.
Lina / Chikitita

Claes / Djim

jag / Barb

(kan ju även nämna att ni nog aldrig får se mig i såhär mycket färg på samma gång igen)

Kommentarer
Postat av: liina

hahaha jag gillar din klänning skarpt!!

2010-03-22 @ 11:21:23
URL: http://stratospheric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0