packning påbörjad

Har börjat packa. Har lagt ner lite blandat. Eftersom min mamma ringde och hade pratat med en bekant som vart i Dubai och sagt att shorts är en dålig idé för tjejer när man går inne i stan. Vet ju inte riktigt hur det är på hotellet så har med mig lite av varje. alla som känner mig vet att jag inte är en kjol person, men nu har en åkt med ändå, tunika har jag ju också, men shorts kommer det bli på resorten och när vi ska ut i öken.

Sitter och filurar på om datorn ska få följa med eller inte. Det är gratis internetuppkoppling i lobbyn så skulle kunna uppdatera bloggen en gång om dagen med lite bilder å så... vad önskas? jag är själv lite kluven, är lite inne på en datafri vecka och bara kunna koppla bort, samtidigt är det ju kul att kunna skriva om vad som händer å så.

Ska bli kul att komma iväg. Det är ju bara en vecka men det blir inte bara att ligga på stranden. Blir i alla fall en eftermiddag på stan, sedan ska vi åka ut på ökensafari och sen vill ju jag snorkla också. Brun blir man ju oavsett, är ju inte bara iväg för att blir brun utan för att se sig runt också =)


Kommentarer
Postat av: emmaa

jag skulle lämnat datorn hemma, känns som man hänger med den tillräckligt ändå :) :P

2010-03-31 @ 09:08:52
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Johanna

Instämmer. Ta semester från den också :)

Fast samtidigt vill man ju veta vad du har för dig :P

2010-03-31 @ 10:11:03
URL: http://johanne4.blogg.se/
Postat av: emmaa

det får bli jättemkt bilder o berättelser om vad som hänt när du kommer hem istället :)

2010-03-31 @ 13:49:13
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0