Paus

Jag tar nu en paus från plugget och skriver lite här istället. Klockan ringde 07.15 för att jag skulle upp innan målarna ringde på dörren. Stängde av klockan och tänkte äsch jag hör när dom kommer i bilen utanför, mkt riktigt så gjorde jag det, slänger på mig mjukisar och en stor hoodie samtidigt som det ringer på dörren. Hinner gnugga den värsta sömnen ur ögonen, tänker det är lungt, är gamla karlar som alltid. Oj så fel jag hade. Två killar i19-25 års åldern... Jippi... eller inte. Dom skulle komma tillbaka senare när dom hämtat saker så jag la mig igen och gick upp strax efter 9..

Har pluggat rätt bra nu. Sitter med statistiken at the moment. Har läst igenom min hemtenta en gång. Men kommer inte på nått att ändra mer än vissa småord. Tror jag bara ska ta mod till mig och skicka in den... snart i alla fall.

Har även pratat med tjejen vars häst jag kanske ska bli medryttare på. Ska dit på fredag fm och provrida =D Sen får vi se. Håller tummarna

Nu är pausen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0