Styr-v nästa

Jaha då var det sektionsmöte idag. Kan ju informera att innan mötet var det en person som sökt till 9 möjliga poster typ.. Inte så lovande. I ett styre krävs odrförande, kassör och studienämndsordförande. Inte något av detta såg det ut som vi skulle få. Utan styre, ingen sektion, inget festeri, inget GF, typiskt dåligt liksom. men efter mycket diskussion och hattande fick vi ihop ett fulltaligt styre. Jag tog posten för spons och näringsliv. Mest för att jag känner att jag kan inte sluta vara aktiv... jag har vart ideellt aktiv sen jag var 14 eller 15 konstant så det är lite som en sjukdom. Det bra med den posten är att den är flexibel och jag kan göra arbete med den när jag känner att jag har tid, vilket innebär att jag ska hinna med träning, skola och häst också. Det ska nog gå. Klarade jag allt under gymnasieåren, klarar jag detta. Så i maj blir det skifte igen. Sen så kan jag ju meddela att resterande styret är awesome. Hälften av mitt nuvarande festeri kommer med och 2 är revisorer. Vi kan liksom inte släppa taget om varandra... typ...

Nej nu ska jag sova (kanske glo ett oc avsnitt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0