tror det blir bra detta

Har vart i stallet nu på kvällen och har tillsammans med Sara (som äger Always) och Jossan (den andra medryttaren) bestämt vilka dagar vi ska ta fram tills påsk. Kommer vara 2 dagar i veckan var. Jag har henne på onsdag, åh det känns riktigt bra. Hon är så himla söt.

Imorgon kommer också bli toppen tror jag. Jag och Johanna ska ha en heldag i stan med shopping, mat och fika =) Imorgon ska jag så unna mig saker!

Sitter nu och lyssnar på Salem al Fakirs låt från melodifestivalen (och andra låtar av han), 6 maj då blir det live!

Nu ska jag se på ponnyakuten på datorn och sen blir det film, chocolat eller mio min mio, eller lite planet earth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0