Trött

Efter 30min core och 1h bodyjam är jag nu helt slut. Är trött i huvudet efter allt plugg idag också. Om jag inte har träningsvärk imorgon så är det något fel på mig..

har insett att om jag får bli medryttare så kommer jag få lägga ner min träning på campushallen. Dock kommer inte ridningen kunna ersätta den så då blir det väl till att möta min fasa och lära mig att springa... Nu vill jag inte tappa den konditionen jag börjat få, och när jag dessutom lyckats gå ner vill jag inte gå upp igen. Men det känns fortfarande värt att få möjligheten att kanske kunna ha en häst igen. Tror jag skulle må så mycket bättre av det. Sen får man se efter sommaren om man kan lyckas få in campushallen eller om det bara får bli vintermånaderna. Nu går mitt träningskort ut i mitten av april å tror inte det är någon idé att uppdatera det då..

jaja nu ska jag kika på dating in the dark (astöntigt jag vet!) på datorn och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0