update

Jag skrev inte mer igår, vart jäklans mycket jag var tvungen att styra upp i alla fall. Sedan så drösade det ju in ett festeri här vid 18-19 tiden =P

Men jag ska börja från början. Jag var och provred en häst igår som jag kanske skulle bli medryttare på. Hon heter Always sun och är ett 11-årigt varmblodssto. Hon gick i travet som 3-åring och ett år framåt men togs därifrån för att hon var för het och blev avelssto istället och har nu haft 3 föl. Alltså är hon inte särskilt utbildad alls och som alla travare så har hon svårt för galopp (kan det inte alls än med ryttare, eller ja tagit typ 3 språng). Hon har bara vart riden av sin ägare sm köpte henne i januari i år, alltså inte alls länge. Men i alla fall, hon är en supersnäll och rar häst. Dessutom var hon jättemysig att rida trots att hon är lika utbildad som en 3åring som håller på att ridas in. På vägen hem funderade jag lite och insåg direkt hemma att jag var superlycklig och att jag vill fortsätta hålla på med henne. Spanade lite på mitt schema och det verkar som jag ska få ihop henne. Kommer nu vara i stallet 2-3 dagar i veckan =D. Känns perfekt med en häst som jag kar rida lite på utan massa krav och dessutom pyssla med

Igårkväll då så var det 4v "mys"middag. Det vart rätt mkt vin och jag, niklas, jonatan och claes drog till hg. Don 2 sistnämnda drog hem rätt tidigt och jag tappade så småningom bort niklas. Hittade dock andra roliga prickar att vara med. Men dock säger väl det mesta när man föredrar att sjunga stad i ljus med vakterna istället för andra... haha. Rikard (vakt , jobbade) tyckte sedan att jag var för seg därifrån så Mani(annan vakt, jobbade) bar ut mig och alla ba shit va har du gjort? jag lugnade dom och sa att vakterna hade lite trist och tyckte det skulle bli kalaskul att få städa toaletterna =D

Nu i alla fall, hemma lite bakis, ska få hit mitt akvarium idag. Håller alla tummar för att fiskarna överlever flytten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0