Uppskjuten flytt

ja då var det bestämt. Det blir ingen flytt förräns imorgon istället. Områdesansvarig hörde av sig till mig vid 15  och sa att dom hade tömt halva lägenheten och det var långt ifrån klart. Dessutom om vi ville flytta in idag så skulle det inte städas innan. Så nu blir det så att imorgon bitti städar en städfirma ur hela lägenheten. Nice tycker jag och Carro. Sedan så tar Stångis hjälp med flytten med lastbilar så vi får alltså alla våra saker flyttade gratis. Det innebär även att alla mina saker kommer med imorgon utom akvariet och det skåpet som akvariet står i. Detta för att jag inte vill stressa med flytten av fiskarna utan ha tid och sedan så bytte jag vatten igår så det är bra om fiskarna får bo i det 1v med de nya värdena innan de flyttar. Kommer vara stressigt ändå. Men jaha...
Jag försöker plugga men det går dåligt och jag vet inte hur jag ska få i mig middag, blir väl någon improvisation och sen sova gör jag någon annanstanns eftersom min säng är avlastningsbord at the moment.

Så vem vill nu erbjuda mig en sovplats och middag? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0