Väntan

Insåg att jag inte hade någon skola idag. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 12 så jag kna cykla iväg och hämta bilen. Sen är det bara att sätta igång. Både Kalle och Claes har sagt att dom ska hjälpa till. Tänkte sätta Claes på att få igång vårt internet också =)

Ska hämta min frysväska också i förrådet. hmm känns som jag glömt något. Men jag tror inte det. Och har jag det så visar det sig ju.

Vet ju redan nu att jag och Cajjo kommer behöva ta en sväng på Ikea. Funderar på att försöka göra det i samband med att jag ska hem för påsklov till sthlm. Tror nämligen inte att jag kommer vilja ta den väskan som ska hem då på tåget. Ja vi får väl se vad mina kära föräldrar säger. Längtar redan nu tills vi får i ordning det. Kommer ju vara galet tomt nu 5 dagar tills Mårten hjälper mig med soffan och så. Även akvariet. Är jätterädd att alla mina fiskar kommer dö när jag ska flytta dom =(
Juste och därför undrar jag nu om någon har en fulvinstunna som är tom som jag kan få låna nästa helg?
Men ska bli nice att få upp akvariet i nya lägenheten och göra det fint igen. Har låtit det förfalla lite nu, men då blir det nya växter och även lite nya fiskar.

Nehepp... nu ska jag... ja den som visste det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0